Sunday, February 2, 2014

Sa spargem gheata


Cred ca a venit si momentul sa-mi iau inima-n dinti si sa scriu prima postare pe blogul meu. Inceputul e mai greu, nu? Nu imi place sa scriu ( compunerile pe care ni le dadea doamna invatatoare erau un cosmar pentru mine), insa imi place sa crosetez, sa cos, sa decupez, sa lipesc ... sa vad cum mainile mele creeaza mici minunatii care, uneori, mai sunt si utile.

Si pentru ca iarna a venit cu adevarat abia de vreo doua saptamani, m-am gandit ca nu este prea tarziu nici pentru mine sa ma laud cu primii fulgusori pe care i-am crosetat.


Insa prima care s-a bucurat de ei a fost minunea mea mai mare.  A fost una din zilele pe care nu le voi uita niciodata - prima ei serbare de la gradinita. Parca ieri tineam in brate pentru prima data cea mai frumoasa minune din intreaga lume.



Sper sa aveti o zi cat mai frumoasa, asa ca a mea.

No comments:

Post a Comment